Fotos - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lievekedegen - WaarBenJij.nu Fotos - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lievekedegen - WaarBenJij.nu

Fotos

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2008 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal!
Zowaar alweer een berichtje! :)
Ik heb er eindelijk aan gedacht om mijn fotokabeltje mee te nemen, dus eindelijk wat foto's!

Verder zijn we net terug uit Brits Guyana en het was geweldig! Om er te komen zijn we illegaal de grens over gesmokkeld, haha. Helemaal compleet met klein bootje over de wilde zee, in de regen, en daarna helaas toch nog betrapt door de douane, oeps! Gelukkig is de politie hier echter omkoopbaar!
We hebben in Guyana verder de hoogste vrije val waterval ter wereld bezichtigd (Kaieteur Fall). Hier zijn we heen gevlogen met een oude brakke Cessna, hele ervaring. En de piloot vond het ook wel leuk om mij te laten starten en opstijgen en vliegen! Dus de eerste vliegdoop is ook gemaakt :)
genoten van het strand, en kennisgemaakt met het leven in George town by day en by night :)

Dit is waarschijnlijk mijn laatste berichtje, aangezien ik dinsdag weer naar het binnenland vertrek en daarna bijna niet meer in Paramaribo ben!

Groetjes en tot over 3 weken alweer!
Lief

PS: misschien hebben jullie wel gelezen over het vliegtuig ongeval hier in Suriname. Gelukkig zaten wij daar niet in, al waren we een paar dagen eerder wel met precies zo'n toestelletje terug gevlogen uit het binnenland.

  • 06 April 2008 - 21:13

    Coen:

    Hee Lieveke!

    Ja, pas inderdaad maar op met die vliegtuigjes, maar het geeft me alvast een beter gevoel dat jij zelf stuurt ;)

    groetjes,
    Coen

  • 06 April 2008 - 21:28

    Saar :

    Lieverd !! Goed weer van je te horen ... aargh om ziekelijk jaloers van te worden die foto's en verhalen! meid zo te horen maak je er weer iets moois van !! Kmis je ! Kan niet wachten tot over paar weekjes, veel plezier nog de komende tijd en doe tussen alles door ook voorzichtig !

    ich bin de weeg oaf...;-) ik bedoel, in deze mooie avontuurlijke tijden toch je thuisplekske nog even aanhalen ;-) XXXXXXSaar

  • 06 April 2008 - 23:26

    Swet:

    Hey Lief!:-)
    Je zei het al in je smsje, maar echt super gaaf dat je achter het stuur gevlogen hebt!!! Wil jullie eigenlijk helemaal uithoren wat jullie van Guyana vonden! Was bij jullie toch iets meer succes dan bij ons (wij hebben Georgetown een beetje gemist...). Mijn camera is zeker niet meer gevonden denk ik, toch?
    Nog heel veel plezier bij de Reihlly-vallen (jeetje, hoe schrijf je dat?). Ben benieuwd naar je foto's!!! Die ben je nu denk ik aan het opzetten...
    Ik ga toch maar proberen te gaan slapen, morgen naar Hilversum, dermato, lekker vieze vlekjes kijken...
    Kus vanuit lekker frisse NL;-)

  • 06 April 2008 - 23:26

    Swet:

    Hey Lief!:-)
    Je zei het al in je smsje, maar echt super gaaf dat je achter het stuur gevlogen hebt!!! Wil jullie eigenlijk helemaal uithoren wat jullie van Guyana vonden! Was bij jullie toch iets meer succes dan bij ons (wij hebben Georgetown een beetje gemist...). Mijn camera is zeker niet meer gevonden denk ik, toch?
    Nog heel veel plezier bij de Reihlly-vallen (jeetje, hoe schrijf je dat?). Ben benieuwd naar je foto's!!! Die ben je nu denk ik aan het opzetten...
    Ik ga toch maar proberen te gaan slapen, morgen naar Hilversum, dermato, lekker vieze vlekjes kijken...
    Kus vanuit lekker frisse NL;-)

  • 07 April 2008 - 04:33

    Sander:

    Hai Lief,
    Supermooie foto! Je lijkt wel een zuster;) Grapje! Vanuit een druk Slotervaart, zie ik een mooie zonsopgang. Maar helaas weegt dat toch echt niet op tegen jouw mooie avonturen. Zelf gevlogen dus? netjes hoor. Veel plezier nog de laatste weekjes. Spreek je weer wanneer je weer in Nl bent.

    Kus!

  • 07 April 2008 - 05:39

    Noortje:

    heeej lief!
    Wat gaaf die foto's, en wat sta je overal mooi op! Volgens mij en je echt wel afgevallen daar hoor! Met al die kip en rijst zeker. Nog super bedankt voor je lieve lange email. Veel succes met afscheid nemen van mams vandaag, knuffel haar maar heel hard ook namens mij en sorry dat ik gister al je beltegoed opgemaakt heb.. :)
    VOorzichtig doen daar hoor! liefs

  • 07 April 2008 - 08:09

    Liesbeth:

    Nou ik schrok inderdaad wel even toenik van dat ongeluk hoorde. Doe dus maar voorzichtig he ;)
    Nice pics trouwens Lief!

    Heel veel plezier nog!

    Dikke kus Lies
    ps: hoe laat land je in Nederland? of wat is je vluchtnummer?

  • 07 April 2008 - 09:05

    Paulus:

    Lief! ziet er echt geweldig uit! Dat vliegen lijkt me wel vet!!
    Maar niet te lang wegblijven he, ik heb zin om te housen ;)

    couscous!

  • 07 April 2008 - 19:59

    Kirst:

    he lief!!!
    Staat je goed zo'n kleintje op de arm ;)
    geniet lekker van de vakantie en weer heelhuids terugkomen he, en niet meer in zulke enge vliegtuigjes stappen...
    x Kirst

  • 16 April 2008 - 12:23

    Mich:

    He Lief, wanneer ben je precies terug en wanneer ben je weer aant partyen in Utrecht?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 April 2008

Fotos

01 April 2008

Alive and kicking!

04 Februari 2008

woehoe!

Actief sinds 04 Feb. 2008
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 6498

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: