Alive and kicking! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lievekedegen - WaarBenJij.nu Alive and kicking! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lievekedegen - WaarBenJij.nu

Alive and kicking!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 April 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!!

Een beetje vertraagd, maar na tweeeneenhalve maand toch weer een berichtje! Maar geen nieuws is goed nieuws toch?? ;)

Er is in ieder geval veel gebeurd in de tussentijd, maar het belangrijkste: het is hier heerlijk!
Mijn coschap heb ik inmiddels afgerond. De eerste vier weken op de gynaecologie en daarna vier weken op de verloskamers. En ook al wordt je hier lekker in het diepe gegooid, ik heb er zeker heel veel van geleerd. En hoe cool om zelf kleine Surinamertjes op de wereld te zetten, kleine babietjes te verzorgen en zelfs bij patienten te worden uitgenodigd om te eten omdat ze je zo ontzettend dankbaar zijn!

Ook ben ik klaar met salsa dansen. Ze kennen hier zowaar een salsa examen, en dus ben ik nu bestempeld als semi-gevorderd salsa-danser, haha! Ga het zeker voortzetten in de Havana in Utrecht! En mocht iemand nog de kneepjes van het vak willen leren: kom maar door!

Mijn huisje heb in inmiddels verruild voor een ander studentikoos stulpje, wat ook prima en gezellig is! Bovendien ben ik er waarschijnlijk toch niet meer veel te vinden want we gaan veel op reis. Afgelopen weekend is mijn mama aangekomen, heel leuk! En toen zijn we meteen met Renske, Iris en vijf anderen het binnenland van Suriname ingetrokken! (Voor de kenners: Awarradam) Super mooi en ongerept daar nog! Geslapen en gelopen in de wilde jungle, gepraat met de lokale bevolking en gevaren over de Gran Rio naar het zuiden, die overigens nogal wat sula's (wilde stroomversnellingen!) bevat!!!

En hierna staan de volgende trips op het programma: morgen vertrekken we naar Brits Guyana, daarna ga ik met twee vriendinnen voor een laatste keer het binnenland van suriname ontdekken, namelijk de Raleighvallen, en de laatste twee weken gaan we even bijkomen, bijbruinen (en bijfeesten!) op Trinidad en Curacao! Ik heb er ontzettend veel zin in! En mocht ik geen tijd meer hebben voor een internetbezoekje, dan weten jullie nu al waar we uithangen ;)

Ik hoop dat jullie in Nederland ook genieten! Over een maandje ben ik er alweer en kom ik meebrullen tijdens koninginnenacht! :) Hou me wel op de hoogte hoor van alle gebeurtenissen!


kus
Lieveke

PS: Meer foto's volgen, maar ik ben de kabel van mijn fototoestel vergeten, handig he!

  • 01 April 2008 - 21:29

    Janna:

    op awaradam ga ik trouwen ( over 100jaar) dan kom je zeker ook!!!
    wie was je gids?
    kusss en tot snelllll

  • 01 April 2008 - 21:29

    Anna:

    Voordeel van tijdsverschil, ik ben de eerst die reageert! Leuk om wat van je te horen en zo te zien vermaak je je prima! Dat jij ooit nog op dansles zou gaan, wie had dat kunnen denken! Ik vermoed niet dat ik een talentje ben maar ik kijk al uit naar je beginnerslessen! Have fun nog even en brul voor mij mee met Koninginnenacht! Liefs

  • 01 April 2008 - 21:30

    Anna:

    Shit, zit die janna weer op precies hetzelfde moment achter de pc ;) Daar gaat m'n voordeeltje!

  • 01 April 2008 - 21:34

    Coen:

    Hee lief! Veel plezier in Guyana de komende dagen! Wel genoeg foto's maken he? :) Groetjes aan mama!


  • 01 April 2008 - 22:08

    Voorzitter:

    mis je....

  • 01 April 2008 - 22:23

    Sandra En Yvette:

    Heee Chick!

    Lezen net jouw Surinaamse avonturen. Geen nieuws is goed nieuwd, maar we begonnen je al te missen hoor. Vanavond besloten dat wanneer je weer terug bent in Hollanda we een meiden avondje gaan houden in Maastricht.

    Dikke kus en veel plezier komende maand!


  • 02 April 2008 - 09:13

    Liesbeth:

    Lief!

    Wat ben je poepbruin!!! NIet normaal!!!!

    Klinkt goed allemaal al je tripjes! En ik wil wel salsales van je hoor als je terug bent, kunnen we samen naar havana haha. Zit je nu trouwens nog steeds tussen alleen maar nederlanders daar? Scheelt weer voor het wennen hier in Nederland straks ;)

    Ben wel al heel benieuwd naar al je foto's dus maak er genoeg hé!
    Ik heb net een paar hele mooie foto's van onze trip in Azie uitvergroot en ingelijst! Nice!!!

    Nou chick geniet ervan

    Liefs Lies

  • 02 April 2008 - 09:13

    Suus:

    Lieve lief,

    wat leuk weer even wat van je te horen! en het belangrijkste is inderdaad dat je lekker geniet en dat doe je zo te horen prima! Veel leuke dingen doen, van alles bewonderen, heerlijk! ik krijg er zelf ook de kriebels van! Nou meisje, veel plezier nog de laatste weekjes en tot snel!
    Dikke kus Suus

  • 02 April 2008 - 16:35

    Jorike:

    Haay liefie!! Je bent volgens mij het belangrijkste nieuws vergeten, maargoed wie weet hoeveel foto's daarvan gemaakt zijn ;-) Ziet er güt aus!! Dikke kus!!

  • 03 April 2008 - 11:50

    Floortje:

    Poppetje!!!:)
    Veel plezier nog op bikinistage!! Hoe was je beoordeling?
    Geniet er nog maar ffies van! Het is hier koud en saai..:S
    Maja wel lekker bij Jelle OE AA:P whahaha

    Ik kom snel naar Utrecht:)

    Liefs, Floortje

    Owja btw, toen ik de hoek om reed naar de Stoelmanstraat, viel mijn mc flurry van het dashboard af!! Alles zat onder moehahaha! Maar wel super lekker! En nog super bedankt voor het boekje en de ketting!! Echt heel lief!!!

    SMAK!

  • 04 April 2008 - 12:00

    Ben:

    Vipi Mtoto!

    Pffff...Brits Guyana...Trinidad...Curacao...lekker hoor. En wij zitten hier maar in dit suffe stoffige land waar niks te zien is haha. Bellen je wel weer eens binnenkort, waarschijnlijk als we op de rand van de krater cocktails aan het drinken zijn of zo. Wat een leven.

    Ciao

  • 06 April 2008 - 20:14

    Anna:

    Als je dan je fotokabeltje meeneemt zet er dan ook meer dan één foto op! Waar zijn die watervallen?? ach ja, zie ze over een paar maanden wel! Geniet nog even! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 April 2008

Fotos

01 April 2008

Alive and kicking!

04 Februari 2008

woehoe!

Actief sinds 04 Feb. 2008
Verslag gelezen: 571
Totaal aantal bezoekers 6487

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: